Sep Aug 2019 Sep Oct
P O T C P S Sv
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Latvijas Republikas Finanšu ministrija
Smilšu iela 1, Rīga
LV-1919, Latvija

Tel.: +371-67095405
Fakss: +371-67095503
E-pasts: pasts@fm.gov.lv
info@fm.gov.lv

Saziņai ar mājaslapas redaktoru: info@fm.gov.lv

Vecākā eksperta/tes amats Eiropas Savienības fondu sistēmas vadības departamenta ES fondu ieviešanas vadības nodaļā

Derīgs līdz: 16.06.2019

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants: Vecākā eksperta/tes amats  Eiropas Savienības fondu sistēmas vadības departamenta ES fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu sistēmas vadības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.

Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:

  • karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
  • darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
  • stabilu atalgojumu, mēnešalgu sākot no 1100 – 1300 EUR (atkarībā no Tavas kvalifikācijas kategorijas), 
  • un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic tādi pienākumi, kā:

  • piedalīties ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un ieviešanā, tajā skaitā  dokumentu izvērtēšanā atbilstoši nodaļas kompetencei, izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras un sniegt priekšlikumus par pasākumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmas pilnveidošanai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu;
  • nodrošināt informācijas apkopošanu, koordinēšanu un jautājumu risināšanu, kas saistīti ar ES fondu projektos konstatētajām neatbilstībām un to vadību;
  • nodrošināt lietvedības un departamenta darba organizēšanas pienākumus (ikgadējās nomenklatūras sagatavošana, arhivējamo dokumentu kārtošana un nodošana glabāšanā, dokumentu aprites nodrošināšana departamentā):

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:

  • augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 3 gadi,  izpratne par tās darbības principiem;
  • praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību;
  • praktiskā pieredze darbā ar lietvedības kārtošanu, dokumentu arhivēšanu;
  • zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu;
  • labas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas saskarsmē;
  • labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;
  • darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office);
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz š.g. 16. jūnijam (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

  • pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
  • Curriculum Vitae (CV),
  • augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
  • dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
  • pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Amata apraksts

Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Personas datu apstrāde

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.

SAŅEM JAUNUMUS E-PASTĀ

MINISTRIJAS VADĪBA

KALENDĀRS

Sep Aug 2019 Sep Oct
P O T C P S Sv
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

SAŅEM JAUNUMUS E-PASTĀ

Kamera

Finanšu ministrijā tiek veikta personas datu apstrāde atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam. Pirms personas datu iesniegšanas aicinām iepazīties ar to apstrādes kārtību. Finanšu ministrijas telpās var tikt veikta foto, video un audio fiksācija pasākumu un norišu publicitātes vajadzībām, lai nodrošinātu informācijas pieejamību sabiedrībai.

Skatīt vairāk

KONTAKTI

Tālrunis uzziņām: 67095405

Lietvedības tālrunis: 67095578

Fakss: 67095503

E-pasts: info@fm.gov.lv

Adrese: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, Latvija

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu tās lietošanas pieredzi un optimizētu darbību. Turpinot pārlūkprogrammas sesiju vai nospiežot pogu “Piekrītu”, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Lai saņemtu detalizētāku informāciju, aicinām apskatīt mūsu tīmekļa vietnes sīkdatņu politiku.
Piekrītu

Latvijas Republikas Finanšu Ministrija