Pretendentiem jāpiesakās līdz
Finanšu ministrija, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību, ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un attīstība
Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants amats:
Juriskonsults (uz noteiktu laiku – līdz 30.12.2029.) Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta ES fondu un cita ārvalstu finansējuma kontroles nodaļā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās komercdarbības (valsts) atbalsta kontroles politikas izstrādi un īstenošanu.
Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
• karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
• darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
• stabilu atalgojumu, mēnešalgu sākot no 1800 – 2100 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes), pārbaudes laikā līdz 1850 EUR, atkarībā no darba pieredzes, zināšanām par komercdarbības atbalsta kontroles politiku un piemērošanu, tiesību aktu izstrādi, profesionālajām prasmēm un konkursa rezultātiem;
• sociālās garantijas, iespēju strādāt daļēji attālināti, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
• un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
• plānoto atbalsta programmu projektu sākotnējā izvērtēšana un atzinumu sagatavošana no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa;
• informācijas aprites nodrošināšana starp Eiropas Komisiju un atbildīgajām Latvijas institūcijām par jautājumiem, kas saistīti ar Latvijas iestāžu pieteiktajām un no ES fondu un cita ārvalstu finansējuma finansētām atbalsta programmām;
• pienākumi saistībā ar de minimis atbalsta uzskaites sistēmas darbības nodrošināšanu.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
• akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs,
• vismaz 2 gadu pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos,
• vēlama vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā,
• izpratne par valsts pārvaldes procesiem un vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta kontroles jomu,
• teicamas latviešu valodas zināšanas,
• labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos,
• labas iemaņas darbā ar datoru (t.sk., MS Excel pārzināšana).,
• analītiskā un konceptuālā domāšana,
• spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, spēja noteikt prioritātes,
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, saskaņā ar Valsts civildienesta likuma 7. panta 1.1 daļu un 8. panta otro daļu uz amatu var pretendēt persona, kura ir sasniegusi likumā noteikto pensijas vecumu.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev 2025. gada 3. janvārim (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
- Curriculum Vitae valsts valodā,
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē:
https://www.fm.gov.lv/lv/vakances
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 27290832.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.