Budžeta programmai ir viena apakšprogramma.
03.01.00 Latvijas Televīzijas programmu veidošana un izplatīšana
Apakšprogrammas mērķis:
- nodrošināt Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā un citos normatīvajos aktos noteikto sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu uzdevumu izpildi televīzijas programmās “LTV1” un “LTV7”, sabiedrisko mediju interneta portālā “LSM.LV” un citās platformās.
Galvenās aktivitātes:
- sabiedriskā pasūtījuma programmu veidošana un izplatīšana.
Apakšprogrammas izpildītājs:
VSIA “Latvijas Televīzija” pēc Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes apstiprināta pasūtījuma plāna.
|
2018.gads (izpilde) | 2019.gada plāns | 2020.gada plāns | 2021.gada prognoze | 2022.gada prognoze |
Nodrošināt televīzijas programmu pārraidīšanu (raidapjomu) |
|||||
Kanālā LTV1 raidstundas (skaits) |
8 191 |
8 000 |
8 784 |
8 760 |
8 760 |
Kanālā LTV7 raidstundas (skaits) |
8 123 |
8000 |
8 784 |
8 760 |
8 760 |
Nodrošināt sasniegtās auditorijas parametrus |
|||||
LTV1 un LTV7 kopējā skatīšanās laika daļa auditorijā 4+ (%) |
17,2 |
15,5 |
15,0 |
15,0 |
15,0 |
Auditorijas virszemes televīzijas apraides aptvērums (% no iedzīvotāju kopskaita) |
99,6 |
99,8 |
- |
- |
- |
Interneta platformas LSM.LV mēneša unikālo apmeklētāju skaits |
451 860 |
400 000 |
450 000 |
475 000 |
500 000 |
Plašai auditorijai būtisku notikumu sportā atspoguļošana |
|||||
Sporta spēļu translāciju un raidījumu stundas LTV programmā (raidstundās) |
911 |
200 |
600 |
600 |
600 |
Portāla LSM.LV latviešu valodas sadaļas darbības nodrošināšana un bērnu sadaļas attīstība |
|||||
Mēneša apmeklētāju skaits (bērni un vecāki ar bērniem) |
123 261 |
40 000 |
90 000 |
90 000 |
90 000 |
|
2018.gads (izpilde) | 2019.gada plāns | 2020.gada plāns | 2021.gada plāns | 2022.gada plāns |
Kopējie izdevumi,euro |
14902 307 |
14139 982 |
17180 211 |
17533 937 |
17533 937 |
Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
-762 325 |
3040 229 |
353 726 |
- |
Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
-5,1 |
21,5 |
2,1 |
- |
Pasākums |
Samazinājums |
Palielinājums |
Izmaiņas |
Izdevumi - kopā |
1580 193 |
4620 422 |
3040 229 |
t. sk.: |
|||
Prioritāri pasākumi |
- |
4379 148 |
4379 148 |
Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus (Latvijas Televīzija). |
- |
4129 148 |
4 129 148 |
Lai VSIA “Latvijas Televīzija” caur sabiedriskā pasūtījuma īstenošanu nodrošinātu VSIA "Latvijas Televīzija" darbinieku atlīdzības palielināšanu, LSM.LV atlīdzības konkurētspēju un stiprinātu kapacitāti |
- |
250 000 |
250 000 |
Vienreizēji pasākumi |
754 188 |
241 274 |
-512 914 |
Transferts no Izglītības un zinātnes ministrijas, lai Latvijas Televīzija nodrošinātu XII Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku atspoguļošanu. |
- |
241 274 |
241 274 |
Finansējuma pārdale uz jaunizveidoto budžeta programmu atbilstoši grozījumiem Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā, kuri paredz, ka Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, slēdzot līgumu ar valsts akciju sabiedrību “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs”, nodrošina centralizētus maksājumus no valsts budžetā paredzētajiem līdzekļiem par galalietotājiem bez maksas izplatāmo programmu sarakstā iekļauto televīzijas programmu izplatīšanu ar zemes raidītājiem. |
754 188 |
- |
-754 188 |
Citas izmaiņas |
826 005 |
- |
-826 005 |
Izdevumi Latvijas valsts simtgades pasākumu atspoguļošanai (transferts no Kultūras ministrijas). |
100 000 |
- |
-100 000 |
Izdevumi Eiropas Parlamenta vēlēšanu atspoguļošanai un kompensācijai priekšvēlēšanu aģitācijas aizliegumam. |
595 000 |
- |
-595 000 |
Izdevumi programmu izlaides kompleksa (PIK) nomaiņai, nodrošinot LTV apraidi HD formātā. |
10 000 |
- |
-10 000 |
Izdevumi Nacionālās identitātes, pilsoniskās sabiedrības un integrācijas politikas īstenošanas plāna 2019.-2020. gadam nodrošināšanai (t.sk. atbalsts LTV sabiedrības saliedēšanas un nacionālās identitātes stiprināšanai). |
121 005 |
- |
-121 005 |