Apakšprogrammas mērķis:
- nodrošināt tiesu iestāžu attīstību atbilstoši mūsdienu tehnoloģiskajām iespējām, veicināt tiesas pieejamību sabiedrībai, stiprināt tiesu iestāžu kapacitāti un paaugstināt to darba efektivitāti.
Galvenās aktivitātes:
- tiesu iestāžu modernizēšana un e-pakalpojumu attīstīšana;
- tiesu informatīvās sistēmas, Valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas un Izpildu lietu reģistra attīstīšana;
- tiesu iestāžu cilvēkresursu kapacitātes un materiāltehniskās bāzes stiprināšana;
- atbalsta sniegšana efektīvam tiesu iestāžu ikdienas darbam.
Apakšprogrammas izpildītājs: Tiesu administrācija.
|
2016. gads (izpilde) |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada prognoze |
2020. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Nodrošināta labas pārvaldības principa realizācija tiesas darba organizācijā |
|||||
Tiesu un zemesgrāmatu nodaļu apmierinātības līmenis ar Tiesu administrācijas sniegtajām atbalsta funkcijām (%) |
86,0 |
83,0 |
83,1 |
83,1 |
84,0 |
Saņemto sūdzību īpatsvars no kopējā tiesu darbinieku skaita (%) |
0,88 |
2,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
Pilnveidota Tiesu informatīvās sistēmas (TIS) funkcionalitāte |
|||||
Atrisināto problēmziņojumu skaits gada laikā (īpatsvars % pret visiem saņemtajiem problēmpaziņojumiem) |
91,9 |
92,0 |
95,0 |
95,0 |
95,0 |
Pielāgota VVDZ sistēma vienkāršoto procedūru īstenošanai |
|||||
Apstrādāto elektronisko paziņojumu skaits (tūkst.) |
23 |
22 |
23 |
24 |
24 |
Pilnveidota Izpildu lietu reģistra (ILR) informācijas sistēma |
|||||
Atrisināto problēmziņojumu skaits gada laikā (īpatsvars % pret visiem saņemtajiem problēmpaziņojumiem) |
92,0 |
95,0 |
95,0 |
95,0 |
95,0 |
Organizēto elektronisko izsoļu skaits E-izsoļu portālā |
6 570 |
6 410 |
5 200 |
5 200 |
5 200 |
Veikto pielāgojumu skaits ILR |
- |
- |
2 |
- |
- |
Nodrošināts datu apmaiņas risinājums informācijas apmaiņai par reģistrētajiem nodrošinājuma līdzekļiem |
|||||
Izstrādāto papildinājumu skaits TA uzturētajās informācijas sistēmās - Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā un Tiesu informatīvajā sistēmā |
- |
- |
2 |
- |
- |
|
2016. gads (izpilde) |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Kopējie izdevumi, euro |
3 621 169 |
4 194 338 |
4 496 571 |
4 470 221 |
4 470 221 |
Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
573 169 |
302 233 |
-26 350 |
- |
Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
15,8 |
7,2 |
-0,6 |
- |
Atlīdzība, euro |
1 696 179 |
1 817 061 |
2 001 819 |
2 050 184 |
2 050 184 |
Vidējais amata vietu skaits gadā |
88 |
90 |
90 |
90 |
90 |
Vidējā atlīdzība amata vietai (mēnesī), euro |
1 606 |
1 682 |
1 854 |
1 898 |
1 898 |
Pasākums |
Samazinājums |
Palielinājums |
Izmaiņas |
---|---|---|---|
Izdevumi - kopā |
511 000 |
813 233 |
302 233 |
t. sk.: |
|||
Prioritāri pasākumi |
- |
178 425 |
178 425 |
1. Datu apmaiņas risinājuma izstrāde informācijas apmaiņai par reģistrētajiem nodrošinājuma līdzekļiem |
- |
42 350 |
42 350 |
2. Izpildu lietu reģistra tehnoloģisko resursu paplašināšana |
- |
136 075 |
136 075 |
Citas izmaiņas |
511 000 |
634 808 |
123 808 |
1. Samazināti izdevumi no plānotā maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu naudas līdzekļu atlikuma uz 2017.gada 1.janvāri, kas ar likumu „Par valsts budžetu 2017.gadam" tika novirzīts, lai nodrošinātu Microstrategy statistikas datu moduļa izstrādi, Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā sasaistes ar e-adreses kontu izveidošanu un pāreju uz Microsoft Office 365 mākoņpakalpojumu |
511 000 |
- |
-511 000 |
2. Palielināti izdevumi darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu palielinājumam par 0,5% punktiem obligātās veselības apdrošināšanas ieviešanai, atbilstoši Ministru kabineta 2017.gada 22.augusta prot. Nr.40 43.§ 8.punktā noteiktajam |
- |
2 916 |
2 916 |
3. Palielināti izdevumi no ieņēmumiem no maksas pakalpojumiem un citiem pašu ieņēmumiem saistībā ar 2017.gada 20.jūnijā Ministru kabineta sēdē apstiprinātajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr.343 "Tiesu administrācijas maksas pakalpojumu cenrādis", lai nodrošinātu maksas pakalpojumu sniegšanu, ievērojot 2017. gada 20.jūnija Ministru kabineta sēdē (protokola Nr.31 14.§) nolemto |
- |
631 892 |
631 892 |