Politikas un resursu vadības karte

Politikas mērķis:

nodrošināt vārda un uzskatu paušanas brīvību, sociāli nozīmīgu informācijas vispārēju pieejamību un netraucētu brīvas, demokrātiskas diskusijas uzturēšanu un attīstību, radot katram Latvijas iedzīvotājam iespēju patstāvīgi veidot viedokli par valstī notiekošajiem procesiem un tādējādi sekmējot viņa kā demokrātiskas sabiedrības locekļa līdzdalību ar šiem procesiem saistītu lēmumu izstrādāšanā / Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums

Politikas rezultatīvie rādītāji

Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti

Faktiskā vērtība (2023)

Plānotā vērtība (2027)

Televīzijas programmu pieejamība Latvijas iedzīvotājiem visā valsts teritorijā  no iedzīvotāju kopskaita (%)

Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija 2023. – 2027. gadam

99,8

99,8

Valdības rīcības plāns

6.

 

 

2023. gads
(izpilde)

2024. gada plāns

2025. gada plāns

2026. gada plāns

2027. gada plāns

Ieguldījumi

Izdevumi kopā, euro, t.sk.:

Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.:

3 575 005

4 538 174

4 567 411

4 567 411

4 567 411

23

25

25

25

25

01.00.00 Nozares vadība

1 319 988

1 635 136

1 664 373

1 664 373

1 664 373

23

25

25

25

25

05.00.00 Galalietotājiem bez maksas izplatāmo programmu sarakstā iekļauto televīzijas programmu izplatīšana

2 255 017

2 903 038

2 903 038

2 903 038

2 903 038

Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji

Apraides atļauju, retranslācijas atļauju izsniegšana, anulēšana, paziņojuma par audiovizuāla pakalpojuma pēc pieprasījuma sniegšanu reģistrēšana (skaits)

104

12

10

10

10

Apraides atļauju darbības pamatnosacījumu, retranslācijas atļauju, paziņojumu par audiovizuāla pakalpojuma pēc pieprasījuma sniegšanu atjaunošana (skaits)

-

20

20

20

20

Izsludinātie konkursi uz brīvajām frekvencēm (skaits)

13

5

5

5

5

Veiktās programmu izplatīšanas pakalpojumu sniedzēju pārbaudes (skaits)

-

25

25

25

30

Analizētās raidstundas (skaits)

13 865

14 000

14 000

14 000

10 000

Veiktās audio un audiovizuālā satura pārbaudes (skaits)

156

125

130

135

140

Veiktās pārbaudes interneta un sociālo mediju vidē (skaits)

105

100

120

140

150