Politikas mērķis: aizsargātas cilvēktiesības, mazināta diskriminācija, sekmēta valsts varas tiesiska, lietderīga un labas pārvaldības principam atbilstoša īstenošana / Tiesībsarga likums
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2020) |
Plānotā vērtība (2024) |
Tiesībsarga biroja novērtējums Nacionālo cilvēktiesību institūciju Starptautiskajā koordinēšanas komitejā, statuss atbilstoši Parīzes principiem1 |
Tiesībsarga biroja stratēģija |
1 |
1 |
Piezīmes.
¹ Statuss atbilstoši Parīzes principiem, kur 1 = A (nacionālā institūcija pilnībā atbilst Parīzes principu kritērijiem), 2 = B (daļēji atbilst Parīzes principu kritērijiem), 3 = C (atbilst atsevišķiem Parīzes principu kritērijiem), 4 = statuss nav piešķirts, jo neatbilst Parīzes principu kritērijiem.
|
2020. gads |
2021. gada plāns |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
2024. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
1 593 092 |
1 781 282 |
1 940 670 |
1 940 670 |
1 940 670 |
51 |
51 |
51 |
51 |
51 |
|
1 541 103 |
1 777 776 |
1 940 670 |
1 940 670 |
1 940 670 |
|
51 |
51 |
51 |
51 |
51 |
|
70.18.00 Iekšējās drošības un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu projektu un pasākumu īstenošana (2014-2020) |
51 989 |
3 506 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Tiesībsarga rekomendāciju izpilde (%) |
82,9 |
72 |
72 |
72 |
72 |
Apkalpoto klientu dinamikas indekss (bāzes vērtība 1,0 ar 8 727 klientiem, sasniedzamā vērtība 1,1 ar 9 600 klientiem) |
1,0 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Sabiedrības uzticības reitings (ar “+”pozitīvs vērtējums, ar “-“ negatīvs vērtējums, veicot iedzīvotāju aptauju) (punkti) |
35,9 |
25 |
25 |
25 |
25 |
Satversmes tiesā apmierinātie prasījumi (%) |
100 |
94 |
94 |
94 |
94 |