Politikas mērķis: attīstīt vienota sabiedriskā medija modeli un darbību digitālajā vidē atbilstoši sabiedriskā pasūtījuma plānam. Nostiprināt kvalitātes vadību sabiedriskā pasūtījuma ietvaros. Attīstīt no politiskas, ekonomiskas, atsevišķu interešu grupu un citādas iejaukšanās brīvus sabiedriskos elektroniskos plašsaziņas līdzekļus. Nodrošināt viedokļu daudzveidību un objektivitāti, pienācīgu precizitāti un neitralitāti sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmās. Veicināt sabiedrības izpratni par Latviju kā tiesisku un nacionālu valsti, stiprināt latvisko identitāti, latviešu valodas, tai skaitā latgaliešu rakstu valodas un latviešu zīmju valodas, lietojumu, veicināt sabiedrības saliedētību uz valsts valodas pamata, popularizēt nacionālo kultūru, mākslu un tradīcijas, sekmēt to uzturēšanu un izkopšanu, atbalstīt demokrātisku patriotismu, padziļināt izpratni par tiesiskumu, nacionālajām vērtībām, Latvijas valsts un tās reģionu, latviešu un lībiešu tautu un Latvijas mazākumtautību vēsturi un ikdienu / Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likums; Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija 2018. – 2022. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2020)* |
Plānotā vērtība (2022)** |
Sabiedrības uzticēšanās sabiedriskajai televīzijai (uzticas/daļēji uzticas no kopējā skaita) (%) |
Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija 2018. – 2022. gadam |
86 |
86 |
Sabiedrības uzticēšanās sabiedriskajam radio (uzticas/daļēji uzticas no kopējā skaita) (%) |
Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija 2018. – 2022. gadam |
83 |
83 |
Sabiedrības uzticēšanās LSM.LV (uzticas/daļēji uzticas no kopējā skaita) (%) |
Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālā stratēģija 2018. – 2022. gadam |
77 |
77 |
Valdības rīcības plāns |
165.1., 166.3. |
Piezīmes:
* Pētījums par Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumiem un sabiedrības vajadzībām, Latvijas Fakti, 2020. Latvijas Televīzijas zīmolu, raidījumu un auditorijas pētījums, Civitta 2020.
** Plānotās vērtības rādītāji tiks iestrādāti nozares plānošanas dokumentos.
|
2020. gads |
2021. gada plāns |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
2024. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
- |
- |
37 751 774 |
37 672 924 |
37 140 074 |
- |
- |
11 |
11 |
11 |
|
01.00.00 Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes darbības nodrošināšana |
- |
- |
603 959 |
603 959 |
603 959 |
- |
- |
11 |
11 |
11 |
|
- |
- |
12 692 193 |
12 506 543 |
12 302 193 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
03.00.00 Sabiedriskā pasūtījuma īstenošana Latvijas Televīzijā |
- |
- |
24 455 622 |
24 562 422 |
24 233 922 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Radioprogrammu raidapjoms stundās (skaits) |
- |
- |
44 083 |
44 083 |
44 203 |
Televīzijas programmu raidapjoms stundās (skaits) |
- |
- |
17 520 |
17 520 |
17 568 |