Politikas mērķis:
- paaugstināt vispārējās izglītības vides kvalitāti, veicot satura pilnveidi un attīstot atbilstošu infrastruktūru / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.-2020.gadam
- īstenot iekļaujošo izglītības principu un mazināt sociālās atstumtības risku / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.-2020.gadam, Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 “Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai”
- nodrošināt izglītojamo ar speciālām vajadzībām integrāciju vispārējās izglītības iestādēs, nodrošinot pārvietošanās atbalstu un atbalstu pašaprūpei / Ministru kabineta 2012.gada 9.oktobra noteikumi Nr.695 “Kārtība, kādā piešķir un finansē asistenta pakalpojumu izglītības iestādē”
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība |
Plānotā vērtība |
Pedagogi, kas iesaistīti tālākizglītības aktivitātēs (skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
7 137 (2016) |
4 000 (2020) |
Atbalsts vispārējās izglītības iestādēm - valsts ģimnāzijām un speciālās izglītības attīstības centriem - reģionālās metodiskās funkcijas īstenošanā (iestāžu skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
41 (2017) |
39 (2018) |
Valsts atbalsts pašvaldībām vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanai (klašu grupu skaits) |
2010.gada 28.decembra Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 „Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai” |
4 (2018) |
4 (2019) |
Integrēto izglītojamo skaita ar speciālām vajadzībām īpatsvars vispārizglītojošās izglītības iestādēs ISCED 1-3 (% no kopējā izglītojamo skaita) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
54 (2018) |
33 (2020) |
Skolu nepabeigušo iedzīvotāju īpatsvars 18–24 gadus vecu iedzīvotāju vidū (%) [282] |
Nacionālais attīstības plāns 2014.‑2020.gadam |
8,6 (2017) |
10 (2020) |
Valdības rīcības plāns |
Deklarācijas par Artura Krišjāņa Kariņa vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību 118., 122., 126., 127. punkti. |
|
2017.gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
33 072 075 |
34 753 499 |
35 628 007 |
36 192 460 |
35 935 691 |
47 |
49 |
30,2 |
30,2 |
29,2 |
|
833 434 |
828 784 |
612 053 |
612 053 |
612 053 |
|
47 |
47 |
28,2 |
28,2 |
28,2 |
|
6 704 246 |
6 836 226 |
8 528 640 |
8 528 640 |
8 528 640 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
01.07.00 Dotācija brīvpusdienu nodrošināšanai 1., 2., 3., un 4.klases izglītojamiem |
19 162 489 |
19 681 416 |
19 001 416 |
19 681 416 |
19 681 416 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
243 600 |
214 895 |
250 924 |
250 924 |
250 924 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
927 472 |
1 245 316 |
1 245 316 |
1 245 316 |
1 245 316 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
4 585 395 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
01.15.00 Sociālā atbalsta programma vispārējās izglītības pedagogiem |
|
329 520 |
372 316 |
256 769 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
|
615 439 |
1 031 890 |
1 031 890 |
1 031 890 |
1 031 890 |
|
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Valsts budžeta finansējuma apmērs uz vienu izglītojamo mācību līdzekļu, t.sk. digitālā formātā, iegādei (euro uz izglītojamo) |
18,9 |
18,9 |
18,4 |
18,4 |
18,4 |
Pedagogi, kuri paaugstinājuši savu profesionālo kompetenci un ieguvuši otro kvalifikāciju (skaits) |
15 129 |
4 000 |
4 000 |
4 000 |
4 000 |
Izglītojamie, kuriem nodrošinātas brīvpusdienas (skaits) |
80 231 |
78 548 |
77 022 |
78 003 |
81 674 |
Izglītojamie, kuriem nodrošināts finansējums asistenta pakalpojuma saņemšanai izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, kuri integrēti vispārējās izglītības iestādēs (skaits) |
240 |
300 |
300 |
300 |
300 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
|
(2015)
|
|
- |
(2020)
|
- |