Politikas mērķis:
- paaugstināt vispārējās izglītības vides kvalitāti, veicot satura pilnveidi un attīstot atbilstošu infrastruktūru / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.-2020.gadam
- nodrošināt vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanu / Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 “Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai”
- nodrošināt izglītojamo ar speciālām vajadzībām integrāciju vispārējās izglītības iestādēs, nodrošinot pārvietošanās atbalstu un atbalstu pašaprūpei / Ministru kabineta 2012.gada 9.oktobra noteikumi Nr.695 “Kārtība, kādā piešķir un finansē asistenta pakalpojumu izglītības iestādē”
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība |
Plānotā vērtība |
Pedagogi, kas iesaistīti tālākizglītības aktivitātēs (skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
7 137 (2016) |
4 000 (2020) |
Atbalsts vispārējās izglītības iestādēm - valsts ģimnāzijām un speciālās izglītības attīstības centriem - reģionālās metodiskās funkcijas īstenošanā (iestāžu skaits) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
41 (2017) |
39 (2018) |
Valsts atbalsts pašvaldībām vispārējās izglītības iestāžu skolēnu ēdināšanai (klašu grupu skaits) |
2010.gada 28.decembra Ministru kabineta noteikumi Nr.1206 „Kārtība, kādā aprēķina, piešķir un izlieto valsts budžetā paredzētos līdzekļus pašvaldībām pamatizglītības iestādes skolēnu ēdināšanai” |
4 (2016) |
4 (2019) |
Integrēto izglītojamo skaita ar speciālām vajadzībām īpatsvars vispārizglītojošās izglītības iestādēs ISCED 1-3 (% no kopējā izglītojamo skaita) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
4 (2012) |
33 (2020) |
Skolu nepabeigušo iedzīvotāju īpatsvars 18–24 gadus vecu iedzīvotāju vidū (%) [282] |
Nacionālais attīstības plāns 2014.‑2020.gadam |
10,6 (2012) |
10 (2020) |
Valdības rīcības plāns |
Valdības rīcības plāna Deklarācijas par Māra Kučinska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību īstenošanai 106.3, 106.4, 107.2, 109.2, 110.2, 110.3 punkti. |
|
2016. gads (izpilde) |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
35 111 662 |
34 430 984 |
34 753 499 |
34 796 295 |
34 680 748 |
49,5 |
48 |
49 |
49 |
49 |
|
820 487 |
825 623 |
828 784 |
828 784 |
828 784 |
|
47 |
47 |
47 |
47 |
47 |
|
9 433 097 |
6 759 002 |
6 836 226 |
6 836 226 |
6 836 226 |
|
1,6 |
- |
- |
- |
- |
|
01.07.00 Dotācija brīvpusdienu nodrošināšanai 1., 2., 3., un 4.klases izglītojamiem |
18 428 526 |
19 681 416 |
19 681 416 |
19 681 416 |
19 681 416 |
0,2 |
- |
- |
- |
- |
|
171 600 |
628 692 |
214 895 |
214 895 |
214 895 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
1 075 392 |
1 204 449 |
1 245 316 |
1 245 316 |
1 245 316 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
4 583 693 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
4 585 452 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
01.15.00 Sociālā atbalsta programma vispārējās izglītības pedagogiem |
|
|
329 520 |
372 316 |
256 769 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
|
598 867 |
746 350 |
1 031 890 |
1 031 890 |
1 031 890 |
|
0,7 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Valsts budžeta finansējuma apmērs uz vienu izglītojamo mācību līdzekļu, t.sk. digitālā formātā, iegādei (euro uz izglītojamo) |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
18,9 |
Pedagogi, kuri paaugstinājuši savu profesionālo kompetenci un ieguvuši otro kvalifikāciju (skaits) |
7 137 |
3 000 |
4 000 |
4 000 |
4 000 |
Izglītojamie, kuriem nodrošinātas brīvpusdienas (skaits) |
81 451 |
81 169 |
78 548 |
78 131 |
80 237 |
Izglītojamie, kuriem nodrošināts finansējums asistenta pakalpojuma saņemšanai izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, kuri integrēti vispārējās izglītības iestādēs (skaits) |
259 |
295 |
300 |
300 |
300 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
|
(2012)
|
|
- |
- |
(2020)
|