Politikas mērķis:paaugstināt profesionālās izglītības vides kvalitāti, veicot satura pilnveidi un attīstot atbilstošu infrastruktūru / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.-2020.gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība |
Plānotā vērtība |
Izglītojamo īpatsvars profesionālās izglītības programmās (%) [285] |
Nacionālais attīstības plāns 2014.‑2020.gadam |
39 (2018) |
50 (2020) |
Izglītojamo īpatsvars, kas piedalās darba vidē balstītās mācībās un praksēs pie darba devējiem (%) |
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014.‑2020.gadam |
21,8 (2018) |
50 (2020) |
Valdības rīcības plāns |
123., 124. |
|
2018.gads (izpilde) | 2019.gada plāns | 2020.gada plāns | 2021.gada plāns | 2022.gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaitskopā, t.sk.: |
74015 786 |
75992805 |
76 859 629 |
77 345 367 |
77 345 367 |
1 800 |
1 858 |
1 823 |
1 823 |
1 823 |
|
73876 929 |
75 867 281 |
76 859 629 |
77 345 367 |
77 345 367 |
|
1 800 |
1 858 |
1 823 |
1 823 |
1 823 |
|
02.04.00 Programmas “Latvijas skolas soma” īstenošana |
138 857 |
125 524 |
- |
- |
- |
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Uzņemtie izglītojamie valsts budžeta finansētās vietās (skaits) |
8 702 |
9 000 |
9 100 |
9 150 |
9 200 |
Audzēkņu īpatsvars, kas apguvuši darba vidē balstītas mācības un bijuši mācību praksē uzņēmumā sadarbības līguma ar uzņēmumu ietvaros (%) |
21,8 |
30 |
30 |
34 |
40 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
No izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas, atskaitīto izglītojamo skaita samazinājums (%) |
1,75 |
2 |
3 |
3 |
4 |
Absolventu īpatsvars, kas strādā profesijā vai turpina izglītību nozarē (%) |
59,1 |
61 |
63 |
65 |
67 |
Valsts budžeta finansētie izglītojamie, kuri ieguvuši izglītību apliecinošu dokumentu (skaits) |
4 968 |
5 479 |
5 754 |
5 800 |
6 000 |