Politikas mērķis: paaugstināt profesionālās izglītības vides kvalitāti, veicot satura pilnveidi un attīstot atbilstošu infrastruktūru / Izglītības attīstības pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam

Politikas rezultatīvie rādītāji

Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti

Faktiskā vērtība

Plānotā vērtība

Skolēnu proporcija vispārējā un profesionālajā izglītībā vidējās izglītības pakāpē (%)

Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021. – 2027. gadam

41,12
(2022)

45
(2024)

Izglītojamo, kas apguvuši jaunas prasmes, mācoties darbavietā, īpatsvars (%)

Izglītības attīstības pamatnostādnes 2021.‑2027. gadam

16,6
(2019)

20
(2024)

Valdības deklarācija

10., 25.

 

 

2022. gads
(izpilde)

2023. gada     plāns

2024. gada plāns

2025. gada plāns

2026. gada plāns

Ieguldījumi

Izdevumi kopā, euro, t.sk.:

Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.:

86 894 560

96 120 429

102 527 566

102 692 292

102 964 551

1 638

1 724

1 724

1 724

1 724

02.01.00 Profesionālās izglītības programmu īstenošana

86 703 415

96 120 429

102 527 566

102 692 292

102 964 551

1 638

1 724

1 724

1 724

1 724

02.04.00 Programmas “Latvijas skolas soma” īstenošana

191 145

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Akcijas un cita līdzdalība komersantu pašu kapitālā, euro

02.01.00 Profesionālās izglītības programmu īstenošana

-4 560 982

-

-

-

-

Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji

Uzņemti izglītojamie valsts budžeta finansētās vietās (skaits)

8 776

9 200

9 250

9 300

9 350

Kvalitātes rādītāji

No izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas, atskaitīto izglītojamo skaita samazinājums (%)

2

4

5

5

5

Absolventu īpatsvars, kas strādā profesijā vai turpina izglītību nozarē (%)

70

68

69

70

71

Absolventi, kuru izglītošana finansēta no valsts budžeta (skaits)

5 240

5 875

5 950

5 970

6 000