Politikas mērķis: nodrošināt integrētu, ilgtspējīgu transporta sistēmu, kas sniedz kvalitatīvas cilvēku un kravu mobilitātes iespējas visas valsts teritorijā, nodrošinot gan vietēju sasniedzamību, izmantojot dzelzceļu kā sabiedriskā transporta mugurkaulu, gan arī starptautisko savietojamību, pilnībā iekļaujoties ES pamattīklā (Rail Baltica) / Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2021. – 2027. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2020) |
Plānotā vērtība (2023) |
Elektrificēto dzelzceļa līniju garums no kopējā dzelzceļa līniju garuma (%) |
Transporta attīstības pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam |
13,4 |
13,4 |
Nopietni dzelzceļa negadījumi uz milj. vkm (skaits) |
Transporta attīstības pamatnostādnes 2021. – 2027. gadam |
1,58 |
1,42 |
Valdības rīcības plāns |
86; 87 |
|
2020. gads (izpilde) |
2021. gada plāns |
2022. gada plāns |
2023. gada plāns |
2024. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
38 519 455 |
108 704 167 |
167 748 849 |
32 413 285 |
- |
8 |
9 |
10 |
10 |
- |
|
60.07.00 Eiropas transporta infrastruktūras projekti (Rail Baltica) |
38 519 455 |
108 704 167 |
167 748 849 |
32 413 285 |
- |
8 |
9 |
10 |
10 |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Dzelzceļa kravu pārvadājumu īpatsvars no kopējā sauszemes pārvadājumu apjoma (%) |
24 |
20,8 |
21,6 |
26,5 |
28,2 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Vilcienu kustības ātruma ierobežojumi sliežu ceļu un inženierbūvju defektu dēļ I kategorijas ceļos (km) |
12 |
12 |
8 |
8 |
8 |