|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
Kopējie izdevumi, euro |
597 031 |
885 479 |
848 674 |
772 919 |
768 119 |
Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
288 448 |
-36 805 |
-75 755 |
-4 800 |
Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
48,3 |
-4,2 |
-8,9 |
-0,6 |
Atlīdzība, euro |
382 883 |
525 604 |
550 491 |
551 771 |
551 771 |
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
20 |
20 |
20 |
20 |
Vidējā atlīdzība amata vietai (mēnesī), euro |
1 773 |
2 190 |
2 294 |
2 299 |
2 299 |
39.02.00 Izložu un azartspēļu organizēšanas un norises uzraudzība
Apakšprogrammas mērķis:
- nodrošināt valsts uzraudzību un kontroli, īstenojot valsts politiku izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas jomā, veicināt jomu regulējošo normatīvo aktu prasību atbilstību ES valstu efektīvai praksei, kā arī uzraudzīt un kontrolēt šo normatīvo aktu prasību ievērošanu.
Galvenās aktivitātes:
- realizēt valsts politiku azartspēļu, izložu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanā;
- veikt azartspēļu un izložu organizētāju licencēšanu, uzraudzību un kontroli;
- ierobežot noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas riskus izložu un azartspēļu nozarē;
- pilnveidot interaktīvo azartspēļu un izložu uzraudzību, nodrošinot spēļu programmu atbilstību normatīvo aktu prasībām un spēlētāju interešu aizsardzību;
- veikt preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas licencēšanu, uzraudzību un kontroli;
- izstrādāt ar azartspēļu, izložu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanu saistītu normatīvo aktu projektus;
- nodrošināt azartspēļu, izložu tirgus un organizēto preču un pakalpojumu loteriju sistemātisku uzskaiti un statistisku analīzi;
- reģistrēt azartspēļu iekārtas, izsniegt azartspēļu iekārtu identifikācijas numurus un nodrošināt maksas pakalpojumu pašu ieņēmumu uzskaiti;
- nodrošināt starpinstitucionālo sadarbību un sniegt VID un pašvaldību institūcijām azartspēļu un izložu nodokļa administrēšanai nepieciešamās ziņas.
Apakšprogrammas izpildītājs: Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija.
|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Azartspēļu un izložu licencēšana, uzraudzība un kontrole |
|||||
Kontroles un uzraudzības pasākumi - pārbaudes, kazino inkasācijas, nelegālo interaktīvu azartspēļu mājaslapu bloķēšana (skaits)1 |
2 947 |
3 122 |
2 134 |
2 148 |
2 150 |
Izsniegtās (pārreģistrētās) licences (skaits) |
432 |
423 |
436 |
436 |
436 |
Ieņēmumi no izložu un azartspēļu nodevas valsts pamatbudžetā (euro) |
2 985 740 |
2 508 980 |
3 563 520 |
3 563 520 |
3 563 520 |
Izsniegtie azartspēļu iekārtu identifikācijas numuri (skaits) |
487 |
1 000 |
700 |
700 |
700 |
Preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas licencēšana, uzraudzība un kontrole |
|||||
Kontroles un uzraudzības pasākumi - pārbaudes un dalība izlozēs (skaits) |
429 |
300 |
300 |
300 |
300 |
Izsniegtās preču un pakalpojumu loteriju atļaujas (skaits) |
634 |
800 |
600 |
600 |
600 |
Ieņēmumi no preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas nodevas valsts pamatbudžetā (euro) |
399 323 |
370 000 |
380 000 |
380 000 |
380 000 |
1 Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas darbības procesu pārskatīšanas rezultātā ar 2019. gadu tiks īstenoti uz risku analīzi balstīti (mērķēti) kontroles pasākumi, tādejādi palielinot viena pasākuma īstenošanai nepieciešamo ieguldījumu un samazinot plānoto kontroles un uzraudzības pasākumu skaitu.
|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Kopējie izdevumi, euro |
515 809 |
786 257 |
771 452 |
695 697 |
690 897 |
Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
270 448 |
-14 805 |
-75 755 |
- 4 800 |
Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
52,4 |
-1,9 |
-9,8 |
-0,7 |
Atlīdzība, euro |
382 883 |
525 604 |
550 491 |
551 771 |
551 771 |
Vidējais amata vietu skaits gadā |
18 |
20 |
20 |
20 |
20 |
Vidējā atlīdzība amata vietai (mēnesī), euro |
1 773 |
2 190 |
2 294 |
2 299 |
2 299 |
Pasākums |
Samazinājums |
Palielinājums |
Izmaiņas |
---|---|---|---|
Izdevumi - kopā |
124 805 |
110 000 |
-14 805 |
t. sk.: |
|||
Citas izmaiņas |
124 805 |
110 000 |
-14 805 |
Samazināti izdevumi informācijas sistēmu un IT rīku izveidei un IT infrastruktūras atjaunošanas pasākumiem atbilstoši 2019. gadam paredzētajam finansējumam |
119 441 |
- |
-119 441 |
Samazināti izdevumi no maksas pakalpojumiem un citiem pašu ieņēmumi, aktualizējot sniegto maksas pakalpojumu apjomu |
3 363 |
- |
-3 363 |
Samazināti izdevumi, ievērojot iepriekšējos gados uzsāktā starpnozaru PP “Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas risku ierobežošana” paredzēto finansējuma apmēru 2019. gadam |
1 750 |
- |
-1 750 |
Finansējuma pārdale uz Iekšlietu ministriju, lai veiktu samaksu valsts akciju sabiedrībai “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” par sertifikācijas pakalpojumiem (Ministru kabineta 2018.gada 28.augusta sēdes protokola Nr.40 21.§ 3.1.apakšpunkts) |
251 |
- |
-251 |
t.sk. iekšējā līdzekļu pārdale starp budžeta programmām (apakšprogrammām) |
- |
110 000 |
110 000 |
Palielināti izdevumi pašatteikušos spēlētāju reģistra izveidei un uzturēšanai, finansējumu pārdalot no budžeta apakšprogrammas 31.02.00 “Valsts parāda vadība” (MK 05.02.2019. prot. Nr.5 33.§ 12.punkts) |
- |
80 000 |
80 000 |
Palielināti izdevumi psihologa amata vietas izveidei un uzturēšanai, finansējumu pārdalot no budžeta apakšprogrammas 31.01.00 “Budžeta izpilde” un nepalielinot kopējo amatu vietu skaitu |
- |
30 000 |
30 000 |
39.03.00 Dārgmetālu izstrādājumu proves uzraudzība un pārbaude
Apakšprogrammas mērķis:
- nodrošināt valsts uzraudzību un kontroli, dārgmetālu izstrādājumu jomā saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes (EK) Regulu Nr.494/2011 par kadmija izmantošanas ierobežošanu juvelierizstrādājumos no 2011. gada 10. decembra, EK Regulu Nr.836/2012 par svina izmantošanas ierobežošanu juvelierizstrādājumos no 2013. gada 9. oktobra, EK Regulu Nr.301/2014 par hroma savienojumu izmantošanu ādas izstrādājumos (kaklarotu ādas daļas, rokassprādzes, pulksteņu siksnas) no 2015. gada 1. maija.
Galvenās aktivitātes:
- noteikt dārgmetālu, dārgakmeņu un to izstrādājumu proves, zīmogot, analizēt sastāvu, veikt ekspertīzes, kontrolanalīzes, novērtēšanu un izsniegt kvalitātes apliecības;
- zīmogot ar Latvijas proves iestādes zīmogu un proves zīmogu, veikt proves iestāžu zīmogu un proves zīmogu ekspertīzi;
- veikt ekspertīzi un novērtēšanu dārgakmeņiem un citu juvelierizstrādājumos izmantojamiem vērtīgajiem akmeņiem, izsniegt kvalitātes apliecības;
- reģistrēt vietas, kurās tiek veikta saimnieciskā darbība ar dārgmetāliem, dārgakmeņiem un to izstrādājumiem, un personiskos zīmogus;
- veikt pārbaudes vietās, kurās tiek veikta saimnieciskā darbība ar dārgmetāliem, dārgakmeņiem un to izstrādājumiem, kā arī sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus par konstatētajiem normatīvo aktu pārkāpumiem;
- novērtēt dārgmetālu un dārgakmeņu izstrādājumu kausējuma sastāvu attiecībā uz atbilstību preču drošuma prasībām.
Apakšprogrammas izpildītājs: Finanšu ministrijas centrālais aparāts un VSIA “Latvijas proves birojs” pasākumu īstenošanai.
|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Saimnieciskās darbības ar dārgmetāliem, dārgakmeņiem un to izstrādājumiem vietu reģistrācija |
|||||
Informācijas ievadīšana informatīvajā sistēmā un aktīvu ierakstu uzturēšana (ierakstu skaits) |
2 063 |
2 000 |
2 000 |
2 000 |
2 000 |
Saimnieciskās darbības ar dārgmetāliem, dārgakmeņiem un to izstrādājumiem vietu pārbaudes par marķēšanas, obligātās provēšanas, uzglabāšanas un preču drošuma prasību ievērošanu |
|||||
Veiktas saimnieciskās darbības ar dārgmetāliem, dārgakmeņiem un to izstrādājumiem vietu pārbaudes visā valsts teritorijā (skaits) |
210 |
210 |
210 |
210 |
210 |
Veiktas laboratoriskas ekspertīzes (skaits) |
568 |
520 |
520 |
520 |
520 |
Dārgmetālu un dārgakmeņu izstrādājumu kausējuma sastāva atbilstības novērtēšana preču drošuma prasībām |
|||||
Testēšanas pārskati par veiktajiem mērījumiem: caurskatīti izstrādājumi (skaits) |
700 000 |
700 000 |
700 000 |
700 000 |
700 000 |
Testēšanas pārskati par veiktajiem mērījumiem: laboratoriskas ekspertīzes (skaits) |
2 500 |
2 500 |
2 500 |
2 500 |
2 500 |
|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
---|---|---|---|---|---|
Kopējie izdevumi, euro |
81 222 |
99 222 |
77 222 |
77 222 |
77 222 |
Kopējo izdevumu izmaiņas, euro (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
18 000 |
-22 000 |
- |
- |
Kopējie izdevumi, % (+/–) pret iepriekšējo gadu |
× |
22,2 |
-22,2 |
- |
- |
Pasākums |
Samazinājums |
Palielinājums |
Izmaiņas |
---|---|---|---|
Izdevumi - kopā |
22 000 |
- |
-22 000 |
t. sk.: |
|||
Citas izmaiņas |
22 000 |
- |
-22 000 |
Samazināti izdevumi VSIA “Latvijas proves birojs” īstenojamo pasākumu nodrošināšanai Latvijas valsts simtgades programmas ietvaros |
22 000 |
- |
-22 000 |