Politikas mērķis: nodrošināta efektīva, mērķtiecīga un likumīga Kohēzijas politikas ES fondu, EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu, Šveices programmas līdzekļu ieguldīšana Latvijas tautsaimniecībā atbilstoši valsts attīstības prioritātēm un strukturālajiem izaicinājumiem / Finanšu ministrijas stratēģija (2017-2019)
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2015) |
Plānotā vērtība (2017) |
Sasniegti ikgādejie Eiropas Savienības fondu snieguma ietvara rādītāji atbilstoši plānotajam (%) |
Finanšu ministrijas darbības stratēģija 2017.-2019.gadam |
- |
80 |
|
2015. gads (izpilde) |
2016. gada plāns |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns * |
Ieguldījums |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: |
91 779 066 |
39 902 194 |
26 498 753 |
53 847 783 |
46 025 674 |
Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
171 |
290 |
314 |
350 |
55 |
38.01.00 Eiropas Savienības pirmsstrukturālo, strukturālo un citu finanšu instrumentu koordinācija |
1 326 654 |
1 336 127 |
1 356 995 |
1 357 866 |
1 357 866 |
40 |
55 |
55 |
55 |
55 |
|
61.06.00 Kohēzijas fonda (KF) finansētie pašvaldību un atklāto konkursu projekti (2007-2013) |
5 582 373 |
784 594 |
- |
- |
- |
61.20.00 Tehniskā palīdzība Kohēzijas fonda (KF) apgūšanai (2014-2020) |
- |
4 466 150 |
5 049 635 |
4 816 120 |
- |
- |
175 |
193 |
214 |
- |
|
62.02.00 Atmaksa valsts pamatbudžetā par Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu (2007-2013) |
23 666 146 |
9 453 314 |
- |
- |
- |
62.06.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) avansa maksājumi un atmaksas finansējuma saņēmējiem (2007-2013) |
35 789 616 |
10 403 535 |
- |
- |
- |
- |
1 049 856 |
12 633 861 |
45 494 113 |
44 364 759 |
|
62.20.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) apgūšanai (2014-2020) |
- |
1 355 660 |
1 616 015 |
1 206 420 |
- |
- |
50 |
58 |
68 |
- |
|
63.02.00 Atmaksas valsts pamatbudžetā par Eiropas Sociālā fonda (ESF) finansējumu (2007-2013) |
1 242 651 |
74 698 |
- |
- |
- |
63.07.00 Eiropas Sociālā fonda (ESF) avansa maksājumi un atmaksas finansējuma saņēmējiem (2014-2020) |
- |
- |
1 324 411 |
542 934 |
303 049 |
63.20.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Sociālā fonda (ESF) apgūšanai (2014-2020) |
- |
294 410 |
238 260 |
430 330 |
- |
- |
10 |
8 |
13 |
- |
|
70.02.00 Atmaksas valsts pamatbudžetā par ERAF, ESF, KF finansējumu (2007-2013) |
15 708 060 |
6 122 363 |
- |
- |
- |
70.05.00 Tehniskā palīdzība ERAF, ESF, KF apgūšanai (2007-2013) |
3 280 373 |
- |
- |
- |
- |
130 |
- |
- |
- |
- |
|
4 576 358 |
4 561 487 |
4 279 576 |
- |
- |
|
72.06.00 Latvijas un Šveices sadarbības programmas finansējums (2007-2013) projekta partneriem |
377 312 |
- |
- |
- |
- |
72.07.00 Latvijas un Šveices sadarbības programmas finansējums projektu īstenošanai |
220 478 |
- |
- |
- |
- |
73.05.00 Tehniskā palīdzība Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas apgūšanai (2007-2013) |
9 045 |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Citi ieguldījumi |
|||||
Klientu apkalpošanas centri (skaits) |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Noslēgti līgumi par 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu (miljardi euro) |
- |
- |
3 |
3,5 |
4 |
Valsts kases sertificēto Centrālās finanšu un līgumu aģentūras finansējuma saņēmējiem veikto atmaksu īpatsvars (Eiropas Savienības fondu finansējums)(%) |
99,5 |
100 |
95 |
95 |
95 |
Eiropas Savienības fondu Revīzijas iestādes audita novērtējums par Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmu (novērtējums skalā no 1-4)** |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras klientu vidējais apmierinātības līmenis (%) |
92 |
85 |
85 |
85 |
85 |
* Nav iekļautas iestāžu amata vietas, kuru finansējums atlīdzībai 2019.gadam tiks nodrošināts ES fondu (KF, ERAF, ESF) 2014.-2020.gada plānošanas perioda Tehniskās palīdzības projektu ietvaros, jo Tehniskās palīdzības projekti vēl nav apstiprināti
** 1- darbojas labi, trūkumi nav konstatēti vai ir konstatēti maznozīmīgi trūkumi, 2- darbojas, bet ir nepieciešami atsevišķi pilnveidojumi, 3- darbojas daļēji, ir nepieciešami būtiski pilnveidojumi un 4- nedarbojas, konstatēti būtiski trūkumi.