Politikas mērķis: Veicināt amatpersonu spējas īstenot valsts drošības un iekšlietu politikas pasākumus. / Ministru kabineta 2010.gada 5.oktobra noteikumi Nr.943” Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centra nolikums”/ Iekšlietu ministrijas darbības stratēģija 2017.-2019.gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2017) |
Plānotā vērtība (2019) |
Veselības stāvokļa dēļ atvaļināto īpatsvars (%) no kopējā atvaļināto amatpersonu skaita |
Iekšlietu ministrijas darbības stratēģija 2017.-2019.gadam |
15,5 |
20,0 |
Veselības aprūpes izdevumu kompensāciju saņēmušo amatpersonu īpatsvars (%) no kopējā amatpersonu skaita |
Iekšlietu ministrijas darbības stratēģija 2017.-2019.gadam |
70,6 |
70,0 |
|
2017. gads (izpilde) |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
2020. gada prognoze |
2021. gada prognoze |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
4 816 062 |
4 821 578 |
4 967 061 |
4 906 528 |
4 906 528 |
93,5 |
93,5 |
89,5 |
89,5 |
88,5 |
|
4 816 062 |
4 821 578 |
4 967 061 |
4 906 528 |
4 906 528 |
|
93,5 |
93,5 |
89,5 |
89,5 |
88,5 |
|
Citi ieguldījumi |
|||||
Nodaļa “Dzintari” (Psiholoģiskā atbalsta kursa sniegšana amatpersonām) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Teritoriālie psiholoģiskā atbalsta sniegšanas punkti |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Sporta komplekss (sporta zāle un tuvcīņas zāle) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Šautuve Rīgā, Klusā iela 12 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Vidējie veselības aprūpes izdevumi uz vienu amatpersonu (euro) |
226,49 |
232,78 |
235,42 |
235,42 |
235,42 |
Amatpersonām izmaksāti pabalsti (kopējais skaits) |
360 |
328 |
328 |
328 |
328 |
Sniegtas psiholoģiskās konsultācijas (skaits) |
7 246 |
4250 |
5250 |
5250 |
5250 |
Fiziskās sagatavotības pārbaužu norises kontroles (skaits) |
26 |
25 |
25 |
25 |
25 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Samazinās vidējais veselības aprūpes izdevumu kompensācijas iesnieguma izskatīšanas laiks (darbdienas) (optimālais iesnieguma izskatīšanas laiks ir 5 darbdienas) |
6 |
8 |
8 |
5 |
5 |
Uzlabojas klientu apmierinātība ar pakalpojuma sniegšanas kvalitāti (%) |
95,2 |
95 |
95 |
95 |
95 |