Politikas mērķis: veicināt amatpersonu spējas īstenot valsts drošības un iekšlietu politikas pasākumus / Ministru kabineta 2010.gada 5.oktobra noteikumi Nr.943” Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centra nolikums” /Iekšlietu ministrijas darbības stratēģijas 2017.-2019.gadam projekts
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2015) |
Plānotā vērtība (2017) |
Veselības stāvokļa dēļ atvaļināto amatpersonu īpatsvars no kopējā atvaļināto amatpersonu skaita (%) |
Iekšlietu ministrijas darbības stratēģijas 2017.-2019.gadam projekts |
20,0 |
20,0 |
Veselības aprūpes izdevumu kompensāciju saņēmušo amatpersonu īpatsvars (% no kopējā amatpersonu skaita) |
Iekšlietu ministrijas darbības stratēģijas 2017.-2019.gadam projekts |
62,1 |
70,0 |
|
2015. gads (izpilde) |
2016. gada plāns |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
3 882 730 |
5 315 928 |
4 815 019 |
4 815 019 |
4 816 937 |
83,5 |
91,5 |
93,5 |
93,5 |
93,5 |
|
3 882 730 |
5 315 928 |
4 815 019 |
4 815 019 |
4 816 937 |
|
83,5 |
91,5 |
93,5 |
93,5 |
93,5 |
|
Citi ieguldījumi |
|||||
Nodaļa “Dzintari” (Psiholoģiskā atbalsta kursa sniegšana amatpersonām) (skaits) |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
Teritoriālie psiholoģiskā atbalsta sniegšanas punkti (skaits) |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Sporta komplekss (sporta zāle un tuvcīņas zāle) (skaits) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Šautuve Rīgā, Klijānu ielā 4 (skaits) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Vidējie veselības aprūpes izdevumi uz vienu amatpersonu (euro) |
- |
- |
232,78 |
232,78 |
232,78 |
Amatpersonām izmaksāti pabalsti (kopējais skaits) |
- |
- |
328 |
328 |
328 |
Sniegtas psiholoģiskās konsultācijas (skaits)* |
5446 |
4250 |
4250 |
4250 |
4250 |
Fiziskās sagatavotības pārbaužu norises kontroles (skaits)* |
27 |
25 |
25 |
25 |
25 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Samazinās vidējais veselības aprūpes izdevumu kompensācijas iesnieguma izskatīšanas laiks (darbdienas) (optimālais iesnieguma izskatīšanas laiks ir 5 darbdienas) |
20 |
10 |
8 |
8 |
5 |
Klientu apmierinātība ar pakalpojuma sniegšanas kvalitāti (%) |
- |
90 |
92 |
95 |
95 |
*Precizēts nosaukums ar 2017.gadu