Pretendentiem jāpiesakās līdz

Finanšu ministrija, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību, ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un attīstība
Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu kā kolēģis esi nepieciešams Finanšu ministrijas komandai, kur šobrīd ir vakants amats:
Vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku) ES fondu sistēmas vadības departamenta ES fondu ieviešanas un metodoloģijas nodaļā
Eiropas Savienības fondu sistēmas vadības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas un metodoloģijas nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu vadības un kontroles sistēmas izstrādi un aktualizēšanu, metodoloģisko atbalstu vienkāršoto izmaksu piemērošanā un attiecināmo izmaksu nosacījumiem, nodrošina sadarbību attiecībā uz Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas, Revīzijas iestādes auditiem par ES fondu vadības un kontroles sistēmu, kā arī atbilstoši kompetencei atzinumu sniegšanu par tiesību aktu projektiem, kas skar ārvalstu finanšu instrumentu vadību un īstenošanu sniegšanu.
Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
• karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
• darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
• stabilu atalgojumu, mēnešalgu līdz 2100 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes un darba rezultātiem), pārbaudes laikā no 1800 līdz 1850 EUR, atkarībā no pieredzes darbā ar ES fondu jautājumiem, auditu un revīziju veikšanā, profesionālajām prasmēm un konkursa rezultātiem;
• sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
• un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
• nodrošināt sadarbību attiecībā uz Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas, revīzijas iestādes auditiem par ES fondu un Atveseļošanas fonda plāna vadības un kontroles sistēmu;
• nodrošināt metodoloģiskā atbalsta sniegšanu neatbilstību vadības jautājumos, tajā skaitā nodrošinot metodisko materiālu, vadlīniju un iekšējo procedūru izstrādi un aktualizēšanu;
• iesaistīties ES līmeņa, kā arī nacionālo normatīvo aktu, plānošanas un citu dokumentu izstrādē, izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus un vadlīnijas.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
• akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
• vēlama pieredze darbā ar ES fondu administrēšanas jautājumiem, auditiem un revīzijām,
• pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 1 gads pēdējo 5 gadu laikā, izpratnes par tās darbības principiem,
• vēlamas zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu,
• labas angļu valodas zināšanas – spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā,
• labas prezentācijas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes.,
• analītiskā un konceptuālā domāšana,
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev 2025. gada 7. martam (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
- Curriculum Vitae (valsts valodā),
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē:https://www.fm.gov.lv/lv/vakances
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 27290832.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.