Politikas mērķis: finanšu resursi valsts funkciju finansēšanai ir pieejami savlaicīgi un atbilstoši budžeta likumam kārtējam gadam / Finanšu ministrijas stratēģija (2017-2019)
Politikas rezultatīvie rādītāji |
APD vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2015) |
Plānotā vērtība (2017) |
Faktisko valsts budžeta izdevumu novirze no gadskārtējā budžeta likumā plānotajiem izdevumiem nepārsniedz 1,5% (%) |
Finanšu ministrijas darbības stratēģija 2017.-2019.gadam |
0,07 |
1,5 |
Vispārējās valdības parāds ir stabilizējies ilgtspējīgā līmenī un nepārsniedz 60 % no IKP (% no IKP) |
Fiskālās disciplīnas likuma 14.pants |
36 |
39 |
|
2015. gads (izpilde) |
2016. gada plāns |
2017. gada plāns |
2018. gada plāns |
2019. gada plāns |
Ieguldījums |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
394 057 176 |
289 971 758 |
272 554 012 |
265 688 029 |
271 409 162 |
191 |
185 |
192 |
192 |
192 |
|
6 642 267 |
7 096 334 |
7 484 401 |
7 388 220 |
7 043 884 |
|
186 |
184 |
185 |
185 |
192 |
|
387 304 498 |
282 857 224 |
264 889 893 |
258 133 476 |
264 365 278 |
|
62.20.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) apgūšanai (2014-2020) |
- |
- |
163 333 |
163 333 |
- |
- |
- |
6 |
6 |
- |
|
70.05.00 Tehniskā palīdzība ERAF, ESF, KF apgūšanai (2007-2013) |
98 789 |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
|
71.05.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu apgūšanai |
11 622 |
18 200 |
16 385 |
3 000 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Finanšu pārskatu atbilstība starptautisko un starptautisko publiskā sektora grāmatvedības standartu pamatnostādnēm (%) |
63 |
75 |
63 |
70 |
80 |
Iekšējā aizņēmuma vērtspapīru apjoms apgrozībā attiecīgā gada beigās nav mazāks par apjomu gada sākumā (minimālā starpība starp vērtspapīru apgrozībā esošo apjomu gada beigās un gada sākumā, milj. euro)1 |
- |
- |
0 |
0 |
0 |
Likviditātes finansējums2 nav zemāks par likviditātes rezervi (gada vidējais rādītājs (%), kuru nosaka, attiecinot katra mēneša likviditātes finansējuma apjomu pret attiecīgā mēneša likviditātes rezervi3) |
- |
- |
100 |
100 |
100 |
Valsts budžeta iestādes, kurām Valsts kase sniedz grāmatvedības uzskaites pakalpojumu (skaits) |
- |
- |
4 |
8 |
12 |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Apmierinātība ar saņemto pakalpojumu kvalitāti valsts budžeta izpildes jomā nav zemāka par 85% ( % no aptaujāto klientu skaita)4 |
88,9 |
85 |
85 |
85 |
85 |
Ārējo auditoru novērtējums par sertifikācijas iestādes vadības un kontroles sistēmu nav zemāks par “2”5 |
- |
- |
2 |
2 |
2 |
1 Pieļaujama atkāpe, veicot negatīvas neto emisijas kārtējā gada ietvaros, ja tā attiecīgajā apmērā tiek kompensēta plānojot nākamā gada aizņemšanās apjomu iekšējā tirgū
2 Attiecīgā mēneša likviditātes rezerves izpildei nepieciešamais finansējums, kuru saskaņā ar VK naudas līdzekļu vadības stratēģiju veido likvīdie naudas līdzekļi un likviditātes nodrošināšanas darījumi (piem., 21 dienas parādzīmju emisija, attiecīgā mēneša ietvaros veicamie īstermiņa aizņemšanās darījumi)
3 Finansējuma apjoms, kas nepieciešams valsts budžeta un saistību izpildes nodrošināšanai viena kalendārā mēneša ietvaros
4 Saskaņā ar VK kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošajos dokumentos noteikto klientu apmierinātības pētījumu veic ne retāk kā reizi trijos gados. Pēc nepieciešamības veic gan visaptverošas klientu aptaujas, gan aptaujas konkrēta pakalpojuma un klientu segmenta apmierinātības un vajadzību apzināšanai
5 Novērtējuma kategorijas atbilstoši Eiropas Savienības fondu vadību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem (“1” – darbojas labi, trūkumi nav konstatēti vai ir konstatēti maznozīmīgi trūkumi; “2” – darbojas, bet ir nepieciešami atsevišķi pilnveidojumi; “3”– darbojas daļēji, ir nepieciešami būtiski pilnveidojumi; “4”– nedarbojas, konstatēti būtiski trūkumi).