Politikas un resursu vadības karte
Politikas mērķis:
prognozējuma un starptautiski konkurētspējīga nodokļu un muitas sistēma / FM darbības stratēģija 2020. – 2024. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība (2023) |
Plānotā vērtība (2025) |
---|---|---|---|
Nodokļu ieņēmumi kopā ar iemaksām fondēto pensiju shēmā no IKP (%) |
FM darbības stratēģija 2020. – 2024. gadam |
31,1 |
34,6 |
FM darbības stratēģija 2020. – 2024. gadam |
17,5 |
15,6 |
|
Valdības rīcības plāns |
36.1., 36.3. |
|
2023. gads |
2024. gada plāns |
2025. gada plāns |
2026. gada plāns |
2027. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
170 195 373 |
177 517 867 |
198 814 844 |
178 725 591 |
161 292 696 |
3 506 |
3 945 |
3 896 |
3 895 |
3 891 |
|
150 884 259 |
164 046 846 |
178 336 938 |
155 251 835 |
150 428 266 |
|
3 375 |
3 816 |
3 758 |
3 763 |
3 763 |
|
1 034 474 |
1 130 007 |
1 138 099 |
1 101 432 |
1 102 437 |
|
23 |
23 |
23 |
23 |
23 |
|
62.09.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansētie ierobežoto konkursu projekti (2014 – 2020) |
6 131 674 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
12 691 |
5 046 |
46 399 |
44 308 |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
70.07.00 Latvijas pārstāvju ceļa izdevumu kompensācija, dodoties uz Eiropas Savienības Padomes darba grupu sanāksmēm un Padomes sanāksmēm |
56 892 |
63 053 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
71.07.00 Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu finansētie projekti |
2 240 628 |
201 270 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
73.00.00 Pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansētie projekti |
1 372 661 |
5 374 565 |
4 592 862 |
8 878 691 |
3 306 723 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
74.06.00 Atveseļošanas un noturības mehānisma (ANM) projekti un pasākumi |
2 328 457 |
755 714 |
8 558 340 |
7 032 145 |
- |
8 |
1 |
10 |
4 |
- |
|
6 133 637 |
5 941 366 |
6 142 206 |
6 417 180 |
6 455 270 |
|
100 |
105 |
105 |
105 |
105 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Kontroles un uzraudzības pasākumos izlozēs, azartspēlēs konstatēta atbilstība normatīvajiem aktiem no kopējā pārbaužu skaita (%) |
95 |
98 |
95 |
95 |
95 |
Elektronisko sakaru komersantu uzraudzība un pārbaudes par inspekcijas lēmumu par nelicencēto vietņu bloķēšanu izpildi no kopējā apkalpoto mājsaimniecību apjoma (%) |
95 |
95 |
95 |
95 |
95 |
Interaktīvo azartspēļu organizēšanas pārbaužu (t.sk., attālināto, finanšu plūsmas, platformas atbilstības un tehnisko) ietvaros konstatētā atbilstība normatīvajiem aktiem no kopējā pārbaužu skaita (%) |
91 |
98 |
95 |
95 |
95 |
Apmācītas uzraugāmo subjektu atbildīgās amatpersonas par NILLTPFN jomu (skaits) |
120 |
120 |
100 |
100 |
100 |
Latvijā nelicencēto interaktīvo azartspēļu organizētāju tirgus daļa no kopējā azartspēļu un izložu tirgus (%) |
19 |
17 |
18 |
18 |
17 |
Izsniegtās (pārreģistrētās) licences (skaits) |
371 |
387 |
360 |
355 |
353 |
Izsniegtās preču un pakalpojumu loteriju atļaujas (skaits) |
433 |
420 |
420 |
420 |
420 |
Ieņēmumi no preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas nodevas valsts pamatbudžetā (euro) |
324 657 |
300 000 |
325 000 |
325 000 |
325 000 |
Ieņēmumi no izložu un azartspēļu nodevas valsts pamatbudžetā (euro) |
3 359 580 |
3 519 020 |
3 347 020 |
3 324 520 |
3 524 520 |
Inspekcijas psihologa sniegtas konsultācijas (skaits) |
- |
- |
1 150 |
1 150 |
1 150 |
Kopējā parāda īpatsvars pret kopbudžeta ieņēmumiem (%) |
6,2 |
6,8 |
6,5 |
6,3 |
6,1 |
Atbildēto zvanu īpatsvars no kopējo saņemto zvanu skaita (%) |
79 |
90 |
90 |
90 |
90 |
Muitas fizisko kontroļu rezultativitāte (%) |
23 |
25 |
25 |
25 |
25 |
Pārtraukta organizētās noziedzības grupējumu darbība (skaits) |
8 |
16 |
16 |
16 |
10 |
NILLTPFN likuma subjektu, kuru darbība atbilst NILLTPFN likuma un Starptautisko un Latvijas Republikas nacionālo sankciju likuma prasībām, īpatsvars no VID pārbaudītajiem NILLTPFN subjektiem (%) |
88 |
83 |
84 |
90 |
90 |
Digitālu risinājumu ieviešana PVN atmaksas kārtības nodrošināšanai trešo valstu un trešo teritoriju fiziskām personām, kuru pastāvīgās adreses vai parastās dzīvesvietas nav ES (%) |
5 |
40 |
40 |
40 |
40 |
Uzturēts aktīvs, regulārs un koordinēts dialogs ar nevalstisko sektoru nodokļu un muitas jautājumos normatīvā regulējuma, kurā iesaistīts nevalstiskais sektors, izstrādes procesā (%) |
90 |
80 |
80 |
80 |
80 |
Pozitīvi ietekmēto problemātisko vai potenciāli problemātisko spēlētāju īpatsvars no visiem potenciāli problemātiskajiem un problemātiskajiem spēlētājiem (%) |
40 |
40 |
50 |
53 |
55 |
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas klientu vērtējuma līmenis (skalā 1- 10)1 |
8 |
- |
8 |
- |
8 |
VID labvēlīgu un daļēji labvēlīgu tiesas nolēmumu īpatsvars (%) |
84 |
90 |
90 |
90 |
90 |
Klientu vidējais vērtējums par pieredzi ar VID un tā darbiniekiem pēdējā saskarsmes reizē (Valsts kancelejas pasūtītā pētījuma “Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums” rezultāti) (%) |
- |
60 |
62 |
65 |
66 |
Sabiedrības uzticēšanās VID līmenis (Valsts kancelejas pasūtītā pētījuma “Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums” rezultāti) (%) |
- |
50 |
52 |
55 |
56 |
Piezīmes.
1 Klientu novērtējuma aptaujas par Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas darbu tiek veiktas reizi divos gados.