Politikas un resursu vadības karte
Politikas mērķis:
ilgtspējīgas un uz attīstību vērstas investīcijas Latvijas tautsaimniecībā atbilstoši valsts attīstības prioritātēm. Kohēzijas politikas ES fondi, EEZ un Norvēģijas atbalsta programmas, Latvijas un Šveices sadarbības programmas / FM darbības stratēģija 2020. – 2024. gadam
Politikas rezultatīvie rādītāji |
Attīstības plānošanas dokumenti vai normatīvie akti |
Faktiskā vērtība |
Plānotā vērtība (2025) |
---|---|---|---|
Minimālais EK pieprasāmo ES fondu 2021. – 2027. gada plānošanas periodā izdevumu slieksnis, lai nodrošinātu ikgadējo saistību izpildi (milj. euro) |
FM darbības stratēģijas 2025. – 2028. gadam projekts |
- |
543,0 |
|
2023. gads |
2024. gada plāns |
2025. gada plāns |
2026. gada plāns |
2027. gada plāns |
---|---|---|---|---|---|
Ieguldījumi |
|||||
Izdevumi kopā, euro, t.sk.: Vidējais amata vietu skaits kopā, t.sk.: |
606 965 625 |
347 870 100 |
405 247 841 |
337 370 542 |
126 415 764 |
526 |
653 |
637 |
630 |
561 |
|
38.01.00 Eiropas Savienības pirmsstrukturālo, strukturālo un citu finanšu instrumentu koordinācija |
1 773 422 |
1 663 830 |
1 714 205 |
1 668 500 |
1 627 645 |
29 |
59 |
60 |
60 |
59 |
|
38.02.00 Eiropas Savienības sadarbības projektu un pasākumu īstenošana |
- |
- |
828 933 |
502 176 |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
|
61.07.00 Kohēzijas fonda (KF) avansa maksājumi un atmaksas finansējuma saņēmējiem (2014 – 2020) |
216 846 824 |
118 746 764 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
62.08.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) avansa maksājumi un atmaksas finansējuma saņēmējiem (2014 – 2020) |
271 202 781 |
143 985 784 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
50 881 438 |
- |
73 281 130 |
65 573 154 |
61 460 985 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
62.11.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) projekti (2021 – 2027) |
- |
- |
28 174 |
28 174 |
14 087 |
- |
- |
1 |
1 |
- |
|
63.07.00 Eiropas Sociālā fonda (ESF) avansa maksājumi un atmaksas finansējuma saņēmējiem (2014 – 2020) |
20 608 592 |
6 726 056 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
935 415 |
- |
5 136 702 |
5 488 699 |
3 227 589 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
8 099 |
16 200 |
32 400 |
16 200 |
- |
|
- |
1 |
- |
- |
- |
|
63.20.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Sociālā fonda (ESF) apgūšanai (2014 – 2020) |
1 356 810 |
- |
- |
- |
- |
3 |
- |
- |
- |
- |
|
69.06.00 Pārrobežu sadarbības programmas projektu īstenošana |
112 095 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
70.08.00 Tehniskā palīdzība Iekšējās drošības fondam un Patvēruma migrācijas un integrācijas fondam (2016 – 2022) |
17 323 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
- |
840 934 |
- |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
70.10.00 Solidaritātes fonda finansējums projekta īstenotājiem |
545 961 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
70.11.00 ES programmas “Digitālā Eiropa” projektu un pasākumu īstenošana |
10 170 |
- |
23 738 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
|
70.22.00 Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām (2014 – 2020) pasākumu īstenošana |
28 886 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
98 284 |
88 170 |
138 706 |
88 170 |
110 170 |
|
- |
2 |
- |
- |
- |
|
70.50.00 Tehniskā palīdzība ERAF, ESF+, KF, TPF finansējuma apgūšanai (2021 – 2027) |
16 756 474 |
19 590 425 |
19 059 514 |
19 646 184 |
19 677 184 |
381 |
469 |
463 |
457 |
458 |
|
- |
- |
468 854 |
70 060 |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
71.05.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu apgūšanai |
244 950 |
210 684 |
72 956 |
- |
- |
- |
7 |
- |
- |
- |
|
71.06.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu apgūšanai |
304 722 |
64 677 |
10 705 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
72.05.00 Tehniskā palīdzība Latvijas un Šveices sadarbības programmas apgūšanai |
6 259 |
83 640 |
77 044 |
82 704 |
86 260 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
74.07.00 Atveseļošanas un noturības mehānisma (ANM) finansējums projektu un pasākumu īstenotājiem |
19 668 318 |
50 665 030 |
291 955 166 |
235 106 917 |
37 272 096 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
74.50.00 Tehniskā palīdzība Atveseļošanas un noturības mehānisma (ANM) apgūšanai |
3 389 648 |
3 625 107 |
3 764 265 |
3 724 277 |
317 782 |
62 |
71 |
66 |
66 |
- |
|
- |
- |
5 325 394 |
2 769 535 |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
2 169 154 |
2 403 733 |
2 489 021 |
2 605 792 |
2 621 966 |
|
50 |
44 |
44 |
44 |
44 |
|
Raksturojošākie darbības rezultatīvie rādītāji |
|||||
Uzsākto ES fondu 2021 – 2027 projektu finanšu rādītāju ikgadējās CFLA prognozes izpilde (%) |
- |
100 |
100 |
100 |
100 |
Nodrošināta n+3 principa (minimālais Eiropas Komisijai pieprasāmais ES fondu finansējums) izpilde (%) |
- |
- |
100 |
100 |
100 |
Normatīvajos aktos noteiktajos termiņos izskatīto maksājuma pieprasījumu īpatsvars (%) |
- |
100 |
100 |
100 |
100 |
Iesniegts EK Atveseļošanas fonda ieviešanas progresa pusgada ziņojums (skaits) |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Iesniegts EK Atveseļošanas fonda maksājumu pieprasījums (skaits) |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
Kvalitātes rādītāji |
|||||
Tiesā pārsūdzēto un atcelto vadošās iestādes lēmumu īpatsvars (%) |
0 |
20 |
15 |
15 |
15 |
7,8 |
7,7 |
7,7 |
7,7 |
7,7 |
|
Revīzijas iestādes ES fondu pārbaudēs konstatētais kļūdu līmenis (%) |
0,1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
ES fondu Revīzijas iestādes audita novērtējums par ES fondu vadības un kontroles sistēmu (skalā 1-4)1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
CFLA klientu apmierinātības līmenis ar aģentūras īstenotajiem apmācību pasākumiem (%) |
- |
74 |
75 |
75 |
75 |
CFLA klientu apmierinātības līmenis ar informācijas pieejamību un apmaiņu (%) |
- |
85 |
85 |
85 |
85 |
CFLA klientu vidējais apmierinātības līmenis ar “Konsultē vispirms” principa īstenošanu un atbalstu veiksmīgā projekta realizācijā (%) |
- |
80 |
80 |
80 |
80 |
Veiksmīgi īstenoti projekti (%) |
- |
95 |
95 |
95 |
95 |
Atcelto Centrālās finanšu un līgumu aģentūras lēmumu par projektu iesniegumu noraidīšanu īpatsvars no kopējā lēmumu skaita (%) |
4,1 |
7 |
6 |
6 |
6 |
Vadošajā iestādē vai tiesā apstrīdēto un atcelto Centrālās finanšu un līgumu aģentūras lēmumu par neatbilstoši veiktiem izdevumiem īpatsvars no kopējā lēmumu skaita (%) |
0,6 |
5 |
4 |
3 |
3 |
Piezīmes.
1 1 - darbojas labi, trūkumi nav konstatēti vai ir konstatēti maznozīmīgi trūkumi, 2 - darbojas, bet ir nepieciešami atsevišķi pilnveidojumi, 3 - darbojas daļēji, ir nepieciešami būtiski pilnveidojumi un 4 - nedarbojas, konstatēti būtiski trūkumi.